noahfarzad

Alla inlägg under juli 2016

Av noahfarzad - 31 juli 2016 20:26

Hej vänner! Jag tänkte ha en liten Ask me anything! Jag vet att jag troligen inte har mer än typ 5 läsare än, eftersom att denna blogg är väldigt ny, men om ni kommer förbi kan ni väl lämna en liten fråga? Vore toppen!
Kommer ge svaren nästa vecka, allltså nästa söndag 7 augusti, så ni har till det datumet på er att skicka frågor!

 

 

Av noahfarzad - 30 juli 2016 20:59

Hej mina vänner! Jag tror att jag och Timmy inte är ensamma med att vara totala pokemon töntar!
Men vi spelar inte bara pokemon go som resten av världens befolkning, vi är lite mer extreme.
Så förutom att ha gått typ en mil och fångat pokemons så har vi sett typ 10 gamla avsnitt av pokemon!


Har ni någon favoritpokemon? Jag är personligen stort fan av psyduck, han är såå söt! Men jag är nog ett ännu större fan av Team Rocket om jag ska vara helt ärig. Det är något med dem som jag bara inte kan säga nej till!


Just nu sitter jag i soffan och segar framför youtube, Timmy ligger redan och halvsover med migrän och feber, stackaren.
Vi kommer troligen inte göra mycket mer idag, så blev ett rätt segt inlägg kanske, men bättre det än inget inlägg alls!


Sprid kärlek, inte hat!

   

 



Av noahfarzad - 29 juli 2016 14:37

Hej mina vänner! Idag sov både jag och Timmy länge, jag tror inte vi vaknade förrän typ ett.
Men med tanke på att vi båda har sömnproblem och inte somnade förrän närmare tretiden så är det inte konstigt.

Sen vi vaknade har vi inte hunnit göra mycket alls om jag ska vara ärlig, vi har mest degat på balkongen och försökt få lite solsken på oss. Varken jag eller Timmy är några soldyrkare precis, men min käre mor klagar på hur blek jag är så måste väl försöka bli lite brun så hon slutar gnälla.


Om typ en timme drar Timmy till sitt jobb, vad jag själv ska hitta på har jag ingen aning om, ni får mer än gärna lämna tips på vad jag ska kunna hitta på! Jag har verkligen noll idéer i skallen.
Borde städa, men vem fan orkar göra det? Vi är inte speciellt prydliga här inte!


Ta hand om er vänner, så hörs vi i nästa inlägg!


Sprid kärlek, inte hat!

 

Av noahfarzad - 28 juli 2016 21:50

Hej, mitt namn är Noah. Jag är en 19 årig tjej som bor i Gävleborgs län.
Jag bor i en halvsliten trea med min sambo Timmy och två katter som heter Luka och Lion.
Vi lever ett märkligt liv ihop och allt går inte alltid så som vi önskade, men vi kämpar alla på för att hålla oss över ytan.

Jag lever ett liv med depression, ätstörning och missbruk. Men trots detta försöker jag blicka framåt.
Jag ska till hösten börja mitt sista år på gymnasiet, ni som kan räkna kan förstå att jag gått om ett år.
Jag längtar tills skoan är slut och jag äntligen slipper mina plågoandar som varit ,med mig sen start.


I denna blogg kommer ni få följa mig och mitt liv, ni kommer få ta del av tankar, dikter, mitt och Timmys liv och mycket mer.

Jag hoppas att ni kommer gilla bloggen och att ni visar respekt genom att inte skriva kränkande kommentarer.


Sprid kärlek istället för hat!

 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards