noahfarzad

Direktlänk till inlägg 14 januari 2018

Lazy day of sadness

Av noahfarzad - 14 januari 2018 16:37

Ledsen att det inte blev något inlägg igår, men kände att jag hade inget jag ville säga riktigt. Middagen blev kort sagt helt ok, men fick ångest rätt fort. Så blev bara middag, ingen spelkväll. Pisstråkigt såklart, men ibland orkar jag inte.


Har inte orkat med mycket idag heller. Jag vaknade strax innan ett och låg kvar till tvåtiden. Sen dess har jag bara legat i soffan och mått dåligt. Både psykiskt och fysiskt. Har ont i magen och ländryggen som fan. Går dessutom på toa sjjukt ofta. Hypokondriker som jag är så googlar jag mina symtom, och har självdiagonstiserat mig med allt från IBS till cancer. Ringde Timmy som var på jobbet i ren panik ett antal gånger och han fick lugna ner mig så jag inte skulle åka till akuten och kräva att de skulle starta cellgiftsbeandligen direkt för min ickerealistiska cancer.


Han jobbar typ hela dagen och natten nu. Jag har precis gjort tidernas mest kalorifattiga kvällsmat ever typ. En soppa med massa grönsaker, men som ändå bara har 135 kcal. OMG. Ska försöka äta den och se på Scary Movie typ. Och sen ska jag ta mig ut på en promenad med Casper. Får se om Ida eller Liam hänger på. Jag gillar inte att gå ut ensam i mörkret liksom. Har visserligen alltid både larm och överfallsspray med mig. Men är ändå livrädd.


Vad har ni gjort idag då?

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av noahfarzad - 18 februari 2018 17:43

   

Av noahfarzad - 14 februari 2018 22:51

Hej vänner, förlåt för min usla uppdatering här, men har inte haft lusten till att skriva något. Det har nämligen varit rätt mycket som har hänt sen sist. Men inget vi behöver gå in på mer än nödvändigt. Men är lite saker som hänt min vän.   Idag...

Av noahfarzad - 8 februari 2018 18:40


Har sen ca 1,5 vecka tillbaka kännt ett tvång från min ätstörning som har gjort att jag begränsat mitt kcal-intag till 500 kcal/dag. Vet att det absolut är för lite. Att det är farligt och shit. Men jag orkar inte bry mig om min hälsa längre. Jag kan...

Av noahfarzad - 3 februari 2018 23:04

Ledsen för att min updatering här suger som fan. Men är fortfarande inne i en sån sjukt jobbig period med mitt mående. Försöker klara av dem mest grundläggande sakerna i livet som typ att ta hand om djuren och mig själv typ. Mer orkar jag inte göra j...

Av noahfarzad - 24 januari 2018 18:00


Hej vänner, förlåt för min usla uppdatering här på bloggen. Men har varit i en liten svacka på måendet ett par dagar. Vilket har gjort att jag basicly legat i sängen och mått skit. Har knappt orkat gå upp för att dricka vatten eller ens ta hand om mi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards