noahfarzad

Direktlänk till inlägg 12 januari 2018

Finmiddag med vänner

Av noahfarzad - 12 januari 2018 17:47

Hej vänner, hoppas ni har haft en fin dag. Det blev ingen träff med Ida igår. Hade för mycket ångest. Istället så låg jag i sovrummet hela kvällen och såg på film. Mest Disney faktiskt. Det är en av få saker som får mig lugn. Ibland önskar jag att jag var en del av den världen. Jag är dock övertygad om att jag skulle vara typ Ursula fast min dröm är att vara Belle. Evigt dömd att vara den onda fulingen liksom. Timmy och killarna spelade halva natten så fick sova ensam. Om man inte räknar med Lion såklart. Den katten verkar tro att vi sitter ihop. Total sorg om jag lämnar honom 5 min.

Jag har idag varit ute på joggingtur på morgonen som vanligt.
Därefter städade jag och Timmy lite i lägenheten för vi ska ha besök ikväll och vill inte att det ser ut som skit då.
Då vi var klara med städningen så handlade vi lite för ikväll, både mat och dricka. Hoppas min ätstörning kan hålla sig lugn ikväll. Vill inte behöva få ångest för att jag har en trevlig middag med vänner.
Då även handlingen var klar så satte sig Liam och Timmy och spelade, som alltid. Och jag och Ida stack till gymmet en timme. Hon har ett ragg där som hon typ alltid dregglar över, men hon vågar aldrig gå fram. Haha. Stalker hon är.


Dem som ska hit ikväll är Ida (såklart, hon är min girl) + Emil, Therese och Ebba Är faktisk astaggad för att umgås lite.
Planen är att vi ska äta nån gryta som Liam ska röra ihop + nåt till det. Sen efter middagen blir det hemmafest och spelkväll. Alla har fått i uppdrag att ta med sig ett spel var. Så blir nog en astrevlig kväll!
Om nu psyket håller sig lugnt det vil säga. Kan ju inte ta min antidepp idag eftersom att jag ska dricka.
De borde fan hitta på en antidepp som man kan ta trots att man dricker alkohol. Vilka håller med?!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av noahfarzad - 18 februari 2018 17:43

   

Av noahfarzad - 14 februari 2018 22:51

Hej vänner, förlåt för min usla uppdatering här, men har inte haft lusten till att skriva något. Det har nämligen varit rätt mycket som har hänt sen sist. Men inget vi behöver gå in på mer än nödvändigt. Men är lite saker som hänt min vän.   Idag...

Av noahfarzad - 8 februari 2018 18:40


Har sen ca 1,5 vecka tillbaka kännt ett tvång från min ätstörning som har gjort att jag begränsat mitt kcal-intag till 500 kcal/dag. Vet att det absolut är för lite. Att det är farligt och shit. Men jag orkar inte bry mig om min hälsa längre. Jag kan...

Av noahfarzad - 3 februari 2018 23:04

Ledsen för att min updatering här suger som fan. Men är fortfarande inne i en sån sjukt jobbig period med mitt mående. Försöker klara av dem mest grundläggande sakerna i livet som typ att ta hand om djuren och mig själv typ. Mer orkar jag inte göra j...

Av noahfarzad - 24 januari 2018 18:00


Hej vänner, förlåt för min usla uppdatering här på bloggen. Men har varit i en liten svacka på måendet ett par dagar. Vilket har gjort att jag basicly legat i sängen och mått skit. Har knappt orkat gå upp för att dricka vatten eller ens ta hand om mi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards