noahfarzad

Direktlänk till inlägg 24 januari 2018

Skinny Bitch

Av noahfarzad - 24 januari 2018 18:00

Hej vänner, förlåt för min usla uppdatering här på bloggen. Men har varit i en liten svacka på måendet ett par dagar. Vilket har gjort att jag basicly legat i sängen och mått skit. Har knappt orkat gå upp för att dricka vatten eller ens ta hand om min personliga hygien. Kan låta äckligt. Men ni som varit riktigt deprimerade kan nog känna igen sig i det där. Den tanken om att "varför ska jag duscha, jag kommer inte träffa någon, så det har ingen mening" Vet iallafall en till som är i just den situationen just nu. Vi ligger på samma plan i rätt många saker faktiskt.


Men idag har jag iallafall lyckats orka med en dusch så nu är jag lite mer människa. Har i övrigt inte gjort så mycket faktiskt. Timmy och Liam har båda varit på jobb typ hela dagen. Så jag har varit ensam med djuren. Gick bara utanför porten med Casper så han fick skita och grejer. Önskar jag hade orken att ta med han ut på en långpromenad. Men ibland orkar jag inte vara ute mer än nån minut innan min sociala ångest kickar in värre än jag vet inte vad.


Matmässigt har jag under veckan bara klarat av att äta soppor typ. Dagens soppa bestod av morötter. Yes. Thats it. Fan vet att jag borde äta lite mer. Men jag har ingen ork att äta mer än så. Min kompis som också är ätstörd har ungefär samma tankemönster. Tror ärligt talat vi har en tendens att trigga vandra lite för mycket. Inte asbra. Men samtdigt känns det skönt att ha någon som på fullaste allvar kan förstå det här med sjukdomen.
Ska dock försöka äta något mer då Timmy kommer hem. Han är väl hemma om ca 1 timme eller nåt. I övrigt ska jag nog inte göra mycket mer idag. Mest vila, se på serier och sånt.

Vad har ni gjort idag alla vackra människor?

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av noahfarzad - 18 februari 2018 17:43

   

Av noahfarzad - 14 februari 2018 22:51

Hej vänner, förlåt för min usla uppdatering här, men har inte haft lusten till att skriva något. Det har nämligen varit rätt mycket som har hänt sen sist. Men inget vi behöver gå in på mer än nödvändigt. Men är lite saker som hänt min vän.   Idag...

Av noahfarzad - 8 februari 2018 18:40


Har sen ca 1,5 vecka tillbaka kännt ett tvång från min ätstörning som har gjort att jag begränsat mitt kcal-intag till 500 kcal/dag. Vet att det absolut är för lite. Att det är farligt och shit. Men jag orkar inte bry mig om min hälsa längre. Jag kan...

Av noahfarzad - 3 februari 2018 23:04

Ledsen för att min updatering här suger som fan. Men är fortfarande inne i en sån sjukt jobbig period med mitt mående. Försöker klara av dem mest grundläggande sakerna i livet som typ att ta hand om djuren och mig själv typ. Mer orkar jag inte göra j...

Av noahfarzad - 19 januari 2018 16:13


Hej vänner, hoppas allt är bra med er! Själv vet jag inte riktigt hur jag mår faktiskt. Något slags mellanting mellan allt typ. Har idag varit ute på min joggingtur, sen vilade jag lite innan jag och Timmy såg en film ihop, blev såklart Disney.Vi ä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards