noahfarzad

Direktlänk till inlägg 8 september 2016

Frånvarande - Varför?

Av noahfarzad - 8 september 2016 14:01

Hej vänner, jag vet att jag inte bloggat sen måndags, men det är bara så sjukt mycket som händer just nu, jag har helt enkelt inte tid till att uppdatera. Allt ska liksom krångla. Kom till exempel till skolan 2 timmar för tidigt för hade kollat fel på schemat, brände sen mig på kaffe, höll på att ramla i trappan och blev typ utskälld av läraren för att jag råkade ha en annan åsikt än han hade.


Och som pricken över allt så har jag och Timmy bråkat, vilket har resulterat i att han nu sovit hos sin syster i 2 nätter. Jag vet inte vad som händer, vet inte vad som kommer hända heller. Vet typ bara att allt är som ett enda kaos just nu.


Orkar inte skriva mer än det för tillfället.
Förlåt för det.

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av noahfarzad - 18 februari 2018 17:43

   

Av noahfarzad - 14 februari 2018 22:51

Hej vänner, förlåt för min usla uppdatering här, men har inte haft lusten till att skriva något. Det har nämligen varit rätt mycket som har hänt sen sist. Men inget vi behöver gå in på mer än nödvändigt. Men är lite saker som hänt min vän.   Idag...

Av noahfarzad - 8 februari 2018 18:40


Har sen ca 1,5 vecka tillbaka kännt ett tvång från min ätstörning som har gjort att jag begränsat mitt kcal-intag till 500 kcal/dag. Vet att det absolut är för lite. Att det är farligt och shit. Men jag orkar inte bry mig om min hälsa längre. Jag kan...

Av noahfarzad - 3 februari 2018 23:04

Ledsen för att min updatering här suger som fan. Men är fortfarande inne i en sån sjukt jobbig period med mitt mående. Försöker klara av dem mest grundläggande sakerna i livet som typ att ta hand om djuren och mig själv typ. Mer orkar jag inte göra j...

Av noahfarzad - 24 januari 2018 18:00


Hej vänner, förlåt för min usla uppdatering här på bloggen. Men har varit i en liten svacka på måendet ett par dagar. Vilket har gjort att jag basicly legat i sängen och mått skit. Har knappt orkat gå upp för att dricka vatten eller ens ta hand om mi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards