noahfarzad

Direktlänk till inlägg 11 januari 2018

TW: Vikt

Av noahfarzad - 11 januari 2018 14:54

Sitter med mer eller mindre ångest just nu, mår verkligen piss och vill bara spy på allt och alla nu.
Jag vägde mig imorse, och siffrorna på vågen gör ont att se. Jag vill bara vara vacker och smal.
Jag vet, jag är en sån jävla hycklare. Säger åt min vän och andra människor att de är vackra som de är.
Samtidigt som jag får ångest av att gå upp minsta gram. Samtidigt om jag tvingar mig ut på milslånga promenader.

Timmy försöker vara förstående och stöttande. Men han kan omöjligt förstå varför jag gör det jag gör.
Han kan inte förstå, bara någon som lever med detta monster i huvudet kan förstå smärtan och hatet.


Har totalvägrat att äta något idag. Har knappt vågat dricka kaffe för är rädd att det ska göra mig fet.
2 kcal i en kopp kaffe. Så orimlig tanke att ha kanske. Men kan inte släppa den. Det går bara inte.
Ikväll ska Timmy och Liam ha spelkväll med några killkompisar, småpojkar och deras spelande.
Själv har jag inga planer riktigt. Ska dra till gymmet ett par timmar. Måste få ut lite ilska känner jag.
Annars kommer jag bara börja bråka med Timmy igen, och vi har gjort det tillräckligt känner jag.


Ska höra med Ida om jag kan sova över hos henne inatt, låta småpojkarna spela ifred liksom.
Var ett tag sen vi hade en riktigt girlynight med film, hårinpackning, ansiktsmask och shit.

Vad ska ni göra ikväll vackra människor?

 
        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av noahfarzad - 18 februari 2018 17:43

   

Av noahfarzad - 14 februari 2018 22:51

Hej vänner, förlåt för min usla uppdatering här, men har inte haft lusten till att skriva något. Det har nämligen varit rätt mycket som har hänt sen sist. Men inget vi behöver gå in på mer än nödvändigt. Men är lite saker som hänt min vän.   Idag...

Av noahfarzad - 8 februari 2018 18:40


Har sen ca 1,5 vecka tillbaka kännt ett tvång från min ätstörning som har gjort att jag begränsat mitt kcal-intag till 500 kcal/dag. Vet att det absolut är för lite. Att det är farligt och shit. Men jag orkar inte bry mig om min hälsa längre. Jag kan...

Av noahfarzad - 3 februari 2018 23:04

Ledsen för att min updatering här suger som fan. Men är fortfarande inne i en sån sjukt jobbig period med mitt mående. Försöker klara av dem mest grundläggande sakerna i livet som typ att ta hand om djuren och mig själv typ. Mer orkar jag inte göra j...

Av noahfarzad - 24 januari 2018 18:00


Hej vänner, förlåt för min usla uppdatering här på bloggen. Men har varit i en liten svacka på måendet ett par dagar. Vilket har gjort att jag basicly legat i sängen och mått skit. Har knappt orkat gå upp för att dricka vatten eller ens ta hand om mi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards