noahfarzad

Direktlänk till inlägg 9 januari 2018

Tillbaka och vid liv.

Av noahfarzad - 9 januari 2018 15:45

Jag lever! Jag har inte uppdaterat här på tusen miljoner år. Så tveksamt att det ens finns någon av mina gamla läsare som finns kvar.
Så är kanske lika bra att skriva ihop en liten update fakta om vem jag är. Och så ska ni såklart få svar på varför jag varit borta.


Jag heter då Noah, jag är 21 år gammal och bor med min sambo Timmy och våra två katter Luka och Lion + en smått efterbliven hundvalp som heter Casper. Jag är för tillfället arbetslös/sjukskriven och min sambo jobbar som lastbilschaufför. 

I den här bloggen får ni följa mitt och Timmys liv, och vår kamp för att hålla oss över ytan trots våra olika problem.
Jag lever med bland annat depression, ätstörningar, tvångstankar och olika typer av missbruk.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så varför har jag varit borta från bloggen i mer än ett år? Vad har hänt? För att göra en lång historia kort så har jag både suttit inne ett tag pga lite grejer + varit inlagd på psyk. Vi behöver egentligen inte gå in så mycket på just detta så mycket. Men det är iallafall en liten förklaring till min frånvaro kort sagt. Men nu släpepr vi det och försöker blicka framåt istället. Eller vad säger ni?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vad har jag gjort idag då? Jag gick väl upp runt halv 7 imorse och stack ut på min vanliga joggingrunda. Och ja. Att jogga då det är snorhalt på marken är inte lätt. At all. Gör inte det. Ni kommer fucking dö. Men jag gör det varje morgon för annars vaknar jag aldrig eller så blir det bara att jag ligger i sängen hela dagarna. Efter min joggingtur så tog jag mig en kopp kaffe och en cigg på balkongen, hade som vanligt en gnällig katt som ville ut. Lion tror han är en fucking snöleopard, men så fort han får lite snö på tassen piper han. Galna kattskrälle.
Vid tiotiden kom Timmy hem från sin nattkörning, han däckade väl mer eller mindre i sängen av utmattning. Han jobbar för mycket. Önskar jag kunde bidra med mer pengar, men jag klarar inte av att jobba just nu. Måste försöka jobba med mitt mående som är i botten som fan. Ibland känner jag att Timmy skulle ha det så mycket bättre utan mig i sitt liv. Men då jag säger det så svarar han alltid samma vackra sak "Jag är hellre fattig med dig, än rik med ensamheten" Han är verkligen världens vackraste.


Timmy sover ännu, men han ville att jag skulle väcka honom typ vid sjutiden, så planerar att försöka laga nån mat till honom så han slipper göra det. Jag får liksom göra vad jag kan för att bidra i hushållet. Även om det kanske bara betyder att jag kokar snabbmakaroner och steker lite köttbullar. Ska ut och gå med Casper också, sen blir det nog bara att se nån film.


Vad gör ni alla vackra människor?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av noahfarzad - 18 februari 2018 17:43

   

Av noahfarzad - 14 februari 2018 22:51

Hej vänner, förlåt för min usla uppdatering här, men har inte haft lusten till att skriva något. Det har nämligen varit rätt mycket som har hänt sen sist. Men inget vi behöver gå in på mer än nödvändigt. Men är lite saker som hänt min vän.   Idag...

Av noahfarzad - 8 februari 2018 18:40


Har sen ca 1,5 vecka tillbaka kännt ett tvång från min ätstörning som har gjort att jag begränsat mitt kcal-intag till 500 kcal/dag. Vet att det absolut är för lite. Att det är farligt och shit. Men jag orkar inte bry mig om min hälsa längre. Jag kan...

Av noahfarzad - 3 februari 2018 23:04

Ledsen för att min updatering här suger som fan. Men är fortfarande inne i en sån sjukt jobbig period med mitt mående. Försöker klara av dem mest grundläggande sakerna i livet som typ att ta hand om djuren och mig själv typ. Mer orkar jag inte göra j...

Av noahfarzad - 24 januari 2018 18:00


Hej vänner, förlåt för min usla uppdatering här på bloggen. Men har varit i en liten svacka på måendet ett par dagar. Vilket har gjort att jag basicly legat i sängen och mått skit. Har knappt orkat gå upp för att dricka vatten eller ens ta hand om mi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards