noahfarzad

Alla inlägg den 3 februari 2018

Av noahfarzad - 3 februari 2018 23:04

Ledsen för att min updatering här suger som fan. Men är fortfarande inne i en sån sjukt jobbig period med mitt mående. Försöker klara av dem mest grundläggande sakerna i livet som typ att ta hand om djuren och mig själv typ. Mer orkar jag inte göra just nu. Timmy och Liam har fått ta det mesta ansvaret här hemma, vill inte lägga allt på dem. Men orkar inte hjälpa till överhuvudtaget just nu.
Sitter just nu med sån grov ångest pga min ätstörning. Jag hade skött mig så jävla bra under veckan. Hade gått ner typ 1kg och var så jävla stolt. Men idag var det mello, och Timmy hade gjort kladdkaka. Och jag fick en hetsätningsattack och åt asmycket av den. Nu ligger jag och mår skit. Känner mig så äcklig. Fet. Oattraktiv. Fyfan att jag inte kunde stå emot.. Jag är så arg på mig själv. Arg på Timmy, trots att han inte tvingade mig äta. Arb bara för att ha satte fram frestelsen. Han försöker trösta. Men han förstår som vanligt inte helt varför jag mår skit över en sån sak. Det är få människo som gör det. Jag har basicly bara en enda vän som förstår det där. En enda person som förstår precis den ångesten man får då man misslyckas så med sn kamp mot perfektion. Ibland känns det dock som att man är helt ensam i världen.

Spydde såklart upp så mycket jag kunde av den där kakan. Med tårfyllda ögon lät jag det där sötsliskiga giftet försvinna ner i toaletten. Jag är egentligen ingen person som är ett fan av att spy. Försår mig inte på bulimiker. Men nöden har ingen lag känner jag. Ville bara bli av med giftet så fort som möjligt innan det var försent.

Vill egentligen ut och gå en milslång promenad. Träna bort allt liksom. Men är för rädd för att gå ut såhär sent. Skulle väl bara sluta med att jag blir typ rånad eller våldtagen eller nåt shit. Och Timmy och Liam orkar inte hänga med. Suck.

Imorgon ska jag fasta hela dagen. Rösten i huvudet har sagt det. Måste straffa mig själv. Måste straffa äckliga mig..

                    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards